pátek 30. října 2020

Challenge: 31 oblíbených (6-10)

 Říjen pomalu končí a z jednatřiceti zamýšlených kreseb je hotová sotva třetina. Překvapení se nekoná. 🙃

Challenge: 31 oblíbených (1-5)

Stále pácháno do nejnovějšího trhacího kroužkového A5 sešitu, 
turecká černá reklamní tužka už mi připadá skoro poloviční - ukázalo se, že jsem časem poněkud polámala tuhu, tak snad vydrží ještě aspoň na příštích 5 kousků, 
vyjma # 6 v této várce vše spácháno podle fotek. 

---


# 6 - πčoviny / jen tak 
Taková ta situace, kdy se přijdeš někam podívat za svými oblíbenými lidmi a dostaneš jen tak nějakou drobnost. V tomto případě 3D vytištěnou antistresovou pohyblivou kostičku. 



# 7 - spící kočka na klíně
...kterou rozhodně nechceš urazit tím, že se zvedneš. Don't you ever leave me. 



# 8 - kavky
Kavky mají ze všech ptáků nejzdravější smysl pro humor. A zatím jsem neviděla kavku, která by se nudila a nevěděla co s tím. Nemůžu se dočkat dalšího února/března, až nám budou zase vysedávat a rokovat na opadaných stromech za domem. 



# 9 - Bro
Výrazy, co se objevují na obličeji mého nejoblíbenějšího staršího bratra (obzvlášť, když dostane nějaký ďábelský nápad), jsou naprosto k nezaplacení. 



# 10 - All By Myself feat. The Goodest Boi
Když je svět relativně v pořádku (a když mi do toho nelezou směny v práci), ráda se zastavuju na koncertech coverujícího All By Myself. V létě 2018 se mu na jedné akci podařilo naprosto uhranout něčího psa - dokud Petr hrál a zpíval, pes se zbožným výrazem seděl naprosto bez hnutí. Mezi písněmi se pak akorát ohlédnutím ujišťoval, že je jeho lidský doprovod stále přítomen.
Best. Fan. Ever.
Žel jsem kvůli kontrastu sluncem zalitého pozadí a tmavého popředí musela svým bramborovým telefonem pořídit foto bezhlavé; rekonstrukce pomocí jiných fotografií se nezdařila, proto ten neexistující výraz. 
(Ze záběru vynechána nějaká ta aparatura, protože by mi jinak asi ze všech těch kabelů hráblo.) 


(Pokračování... bude.)

Žádné komentáře:

Okomentovat