úterý 9. června 2020

200504 orlovconěco

Před nějakým tím měsícem jsem narazila na tuhle fotomontáž sekvence s lovícím orlovcem a přišel mi hrozně cool, až jsem časem dostala chuť si zase jednou něco načmárat podle předlohy, tak jsem popadla pidikousek papíru (foto níže je skoro 1:1) a vrhla se na to... 

Jenže pak mi chudák orlovec na tom pidikousku papíru začal sám o sobě připadat strašlivě nepatřičně, tak jsem mu dokreslila nějaké ty neskutečné věci. 


Stvořeno stejného dne jako 200504 o dravých věcech, ale nechtěla jsem je nutit k sharování pozornosti stejného dne (a pak se mi už jen měsíc nějak nedařilo orlovce postnout). 

99 × 149 mm
random tužky (na orlovce mikro- a na to ostatní nějaká "normální")
sedmina předlohy (nej)výše odkazované



---

In other news, při repostování nějakých dříve publikovaných věcí ze starého (a stále ne-tak-docela-správně dostupného) blogu jsem dospěla k závěru, že se na to přenášení "použitelného" obsahu taky můžu vysrat. Zkopírovala jsem tudíž jen těch pár letos načmáraných/dočmáraných/dopatlaných věcí, z jiného soudku nic, z čehož plyne, že budu muset víc tvořit a chodit ven a tak, chci-li sem tu a tam něco přisypat. To je motivační, víme?

Žádné komentáře:

Okomentovat