sobota 28. listopadu 2020

Trifidi

 Navzdory všem zvyklostem mi letos vykvetly už dva trifidí sukulenty (pojmenování "trifid" si vyslouží každý sukulent, který se prokáže schopností vytvářet dojem, že se chystá po svém odejít z květináče). Nevím, jak s tou skutečností naložit, tak je alespoň dokumentuju. 

Also, kdybyste někdo na základě fotek věděl, jak se jmenuje tenhle druh trifida, neváhejte mě tou informací osvítit. Sice je pořád budu všechny oslovovat "trifidi", ale třeba to někdy v budoucnu pomůže při googlení nějakých zjevivších se rostlinných nepravostí. 

Že začal tenhle kvést nedlouho potom, co jsem k němu přestěhovala minule vykvetlého trifida, mám lehké podezření, že to udělal jen na truc. (Ostatně, když může růže na truc chcípnout, protože vedle sedící rostlina má větší/početnější květy, proč by trifidi nemohli kvést z důvodu "moc se nevytahuj, já se dokážu vytáhnout dál"?



Žel ne každý den si člověk válí šunky doma a ne vždy je k dispozici to správné světlo, tak mi místy chybí dokumentace mezistavů.


Touhle dobou jsem si říkala, že dál (ze zachycených ~30 cm) už se ten stonek nejspíš moc nepotáhne. Haha.


(dostal přezdívku "raketa")




Pak už se nějak přestával vejít do čtvercového formátu.


Teď už všichni trifidi (vyjma kuchyňských) vědí, že se kvetlo, tak jsem zvědavá, kdo se vytáhne příště...


Ve chvíli, kdy tohle píšu, je ten stonek nějakých 70 cm dlouhý a vypadá to, že dál už se vážně nepotáhne, ale nechci to říkat nahlas, aby to nedopadlo jako zkraje. 

Na závěr foto prvního kvetoucího trifida ("nějaká echeveria"): 


Žádné komentáře:

Okomentovat